Haul: everything twice! :D

Γεια σας κορίτσια! Σήμερα θα σας δείξω κάποια πραγματάκια που πήρα πρόσφατα.
Πήρα λοιπόν 2 καινούριες όζες της εταιρείας Seventeen, σε ροζ-ροδακινί περλέ της σειράς Super shine και σε καφέ - dusty pink από τη σειρά Supreme (τα βερνίκια Supreme είναι πολύ σταθερά και με μεγάλη διάρκεια):


Έχω αγάπη στα foundation και μου αρέσει να δοκιμάζω διάφορα μέχρι να βρω το καταλληλότερο για τις ανάγκες μου και που θα δίνει άψογο αποτέλεσμα στην επιδερμίδα μου. Έτσι τα νέα μου αποκτήματα είναι το Natural Velvet της Seventeen και το Secret Skin της Erre Due. Είναι πολύ οικονομικά σε σχέση με άλλα high end make up. Μέχρι τώρα αυτό της Seventeen μου φαίνεται πιο λιπαρό από το άλλο, διότι το Erre Due αφήνει ένα αποτέλεσμα πούδρας στο δέρμα. Και τα 2 είναι πολύ καλυπτικά. Ίσως κάνω πιο αναλυτικό review αργότερα...


Και τέλος, από την αγαπημένη Mac πήρα 2 Cremesheen lipsticks στις αποχρώσεις Modesty και Creme d' nude.

Αυτό ήταν το haul μου φίλες μου.. Τα λέμε στο επόμενο ποστ...!!

                                                                  Lots of kisses,
                                                                     Betty

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις