Review: Maybelline mascaras

Γεια σας κορίτσια! Έχουμε αρκετό καιρό να τα πούμε, διότι βρισκόμουν σε εξεταστική και μάλιστα δύσκολη, όμως τώρα θα προσπαθήσω να κάνω συχνότερα ποστ γιατί έχω πολλά πράγματα να δείξω...
Σήμερα θα σας μιλήσω για 3 μάσκαρες (μάσκαρα?) από τη Maybelline, η οποία έχει πολύ μεγάλη ποικιλία από μάσκαρες, για ό,τι αποτέλεσμα θέλει η καθεμία και λατεύω και τις χρωματιστές συσκευασίες που έχουν....
Αρχικά, θα μιλήσουμε για την γνωστή και περιβόητη The Rocket, που την περιμέναμε πως και πως... Λεγόταν ότι δίνει όγκο x8....... Εγώ αυτό ακριβώς δεν το βλέπω.... Μαυρίζει πάρα πολύ τις βλεφαρίδες, δίνει έντονο χρώμα.. Δεν τις σκληραίνει...Τις ξεχωρίζει πολύ καλά..δίνει μήκος.. αλλά δεν μπορώ να πω ότι δίνει ΤΟΝ όγκο.... δίνει όγκο σε φυσιολογικά πλαίσια.... το x8 το θεωρώ υπερβολή.... γιατί πρόσφατα χρησιμοποίησα άλλη μάσκαρα για όγκο που πραγματικά μου έδωσε αυτό που ήθελα.. για αυτήν θα σας πω άλλη φορά... Το βουρτσάκι της Rocket είναι  χοντρό και πλαστικό, έχει πολλά μικρά δοντάκια και γαντζώνεται στις βλεφαρίδες και τις χτενίζει - ξεχωρίζει, το βρίσκω λίγο σκληρό αλλά είναι καλό.....































          Εδώ swatch με την Rocket στις βλεφαρίδες μου (παρακαλώ αγνοείστε το φρύδι xD)
Την The Falsies Black Drama την αγοράζω για δεύτερη φορά... Είναι μια καλή μάσκαρα.... Δίνει όγκο αρκετό... Περιέχει fibers- ίνες που βοηθούν στο να δείχνουν πιο πλούσιες και γεμάτες οι βλεφαρίδες.... Δίνει ένα δραματικό look με πολύ έντονο μαύρο χρώμα....  Το βουρτσάκι της είναι πολύ ενδιαφέρον,τρίχινο, έχει μια καμπύλη και μια ελαστικότητα και αγκαλιάζει τις βλεφαρίδες....
























Η επόμενη και τελευταία μάσκαρα είναι η One by one... Είναι ή η κανονική ή η Satin Black....Την κρατούσα αρκετό καιρό για να σας τη δείξω και έχει ξεθωριάσει λίγο η συσκευασία οπότε συγχωρείστε με γιατί δεν θυμάμαι.... Δεν έχουν άλλωστε και μεγάλη διαφορά.... Είναι μια μάσκαρα συμαθητική, ίσως πιο πολύ για καθημερινή χρήση.... Έχει πλαστικό βουρτσάκι... Δίνει μήκος και λίγο όγκο... Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το πόσο υπέροχα γυρίζει τις βλεφαρίδες... Σαν να έχεις χρησιμοποιήσει ψαλίδι..... Απίστευτο γύρισμα.....

Αυτά είχα να σας πω κορίτσια μου για τις μάσκαρες της Maybelline που χρησιμοποίησα τον τελευταίο καιρό.. Παλαιότερα είχα χρησιμοποιήσει κι άλλες.... Γενικά μου αρέσουν αρκετά.... Ποια είναι η αγαπημένη σας μάσκαρα της Maybelline ?
Τα λέμε σύντομα στο επόμενο ποστ.........


                                                                  Lots of kisses,
                                                                     Betty

Σχόλια

  1. Tην rocket την λατρευω, ειναι απο τις αγαπημενες μου, η one by one θυμαμαι πως δεν μου ειχε αρεσει τοσο και την falsies δεν την εχω δοκιμασει.. Ποια ειναι η αγαπημενη σου απο τις τρεις?
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η rocket μου αρέσει για διαχωρισμό και γρήγορο έντονο μάυρο αποτέλεσμα... για πιο πολύ όγκο η the falsies....

      Διαγραφή
    2. Τέλεια, μπάινει στην wishlist μου!
      xx

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τις μάσκαρες της Maybelline! Τελευταία χρησιμοποιώ την colossal volume express στην κίτρινη συσκευασία! Υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θέλω πάρα πολύ να τη δοκιμάσω τη συγεκριμένη.... δίνει όγκο?

      Διαγραφή
  3. Πόσο να αγαπάω Maybelline;;;
    Και πόσο μάλλον τις μάσκαρές της.
    Έρωτας σωστός.
    Τέλειο το ποστ κοριτσάρες!
    Φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις