Rimmel Lasting Finish matte by Kate Moss lipsticks

Γεια σας κορίτσια!! Σήμερα θα σας μιλήσω για τα πολύ γνωστά κραγιόν της Rimmel που φέρουν την υπογραφή της Kate Moss. Υπάρχουν 2 σειρές, αυτή με τη μαύρη συσκευασία και αυτή με την κόκκινη, που είναι τα πιο ματ. Εγώ επέλεξα να δοκιμάσω τα ματ κραγιόν, αφού είχα διαβάσει πολύ καλές κριτικές. Τα πήρα από το Asos όταν είχαν έκπτωση στα Rimmel. Διάλεξα το 101, που είναι ένα dusty ροζ, κατάλληλο για κάθε μέρα κι ένα nude μπεζ. Να πω την αλήθεια, δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένη. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι η πολύ έντονη τεχνιτή μυρωδιά λουλουδιού που έχουν. Δεν μου αρέσει καθόλου και πικρίζει και στη γεύση. Πιστεύω πως είναι ένα σημαντικό μειονέκτημα αν δεν σου αρέσει η μυρωδιά του κραγιόν.Η υφή που έχουν είναι πολύ περίεργη, buttery, που έχει την τάση να στεγνώνει. Επίσης, δεν γράφουν πάρα πολύ έντονα και δεν είναι τόσο ματ, όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία με τα swatches. αφήνουν μια γυαλάδα. Δεν έχουν και τόσο μεγάλη διάρκεια. Ίσως φταίει το γεγονός ότι οι αποχρώσεις που πήρα είναι σχετικά απαλές, τα κόκκινα της σειράς μπορεί να έχουν καλύτερη απόδοση. Η ποσότητα είναι 4gr και μπορείτε να τα βρείτε σε online καταστήματα.

Εσείς έχετε δοκιμάσει τα συγκεκριμένα κραγιόν και ποια είναι η εντύπωση που σας άφησαν?
Τα λέμε στο επόμενο ποστ....

                                                                 Lots of kisses,
                                                                     Betty

Σχόλια

  1. τα περίμενα για καλύτερα,αλλά έτσι όπως τα δείχνεις δεν ενθουσιάστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλά κορίτσια είναι πολύ ευχαριστημένα, εγώ δεν τρελάθηκα.. :)

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ τα περίμενα καλύτερα! Όντως όμως, ούτε τελείως ματ είναι, κι αν δεν έχουν και διάρκεια, δεν αξίζουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χμμ αυτο με το οτι δεν ειναι ματ ειναι αληθεια.δεν ξερω για ποιο λογο γινεται αυτο.εγω εχω το 107 απο αυτη τη σειρα,δεν το εχω δοκιμασει πολυ ειναι η αληθεια γτ ειναι χειμωνιατικο αλλα οντως αυτη η μυρωδια..πολυ εντονη και ψευτικη ευτυχως ξεθυμαινει μετα απο λιγη ωρα.κριμα γτ εχουν ωραιες αποχρωσεις και ειναι και πολυ οικονομικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, είναι οικονομικά, το κόκκινο θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω αλλά αυτή η μυρωδιά με απωθεί όσο να ναι...

      Διαγραφή
  4. εγώ έχω 2 από αυτή τη σειρά και 2 από τα κανονικά. Πίστευα πως θα μου άρεσαν πιο πολύ τα ματ αλλά νομίζω πως τα άλλα μου αρέσουν πιο πολύ.
    Οι αποχρώσεις που έχω είναι πιο σκούρες και έχουν πολύ καλύτερη απόδοση αλλά δεν είναι τελείως ματ θα συμφωνήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα άλλα μυρίζουν περίεργα ή είναι οκ? είναι πιο ενυδατικά?

      Διαγραφή
  5. Εγώ έχω από τη μαύρη σειρά το νούμερο 16, ένα κοραλο-ροζ, που στα χείλη φαίνεται πιο πολύ σαν κοραλί. Ενυδατικό πάντως δεν το λες και επίσης κάθεται στις γραμμές των χειλιών. Συμφωνώ για τη μυρωδιά, με ενοχλεί κι εμένα.Απογοήτευση η Kate Moss :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορώ να πω πως ναι, απογοητεύτηκα... όντως κάθεται στις γραμμές..... :/

      Διαγραφή
  6. Στα κραγιόν έχω μεγάλο θέμα με τις μυρωδιές οπότε παρόλο που ήθελα να τα δοκιμάσω δε θα το κάνω. Ωραία χρώματα όμως, κρίμα :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεί κάποιους να μην τους πειράζει η μυρωδια ή να μην την βρίσκουν όλοι ενοχλητική... Αν θέλεις δοκίμασε ένα για να είσαι σίγουρη... :)

      Διαγραφή
  7. na sou pw thn alhtheia hmoun etoimh na paraggeilw kai egw kana 2 xrwmatakia alla meta to post sou den eimai sigourh an thelw pia.. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσουν τα κόκκινα κραγιόν, δοκίμασε μια τέτοια απόχρωση..Δεν έχεις κάτι να χάσεις... :)

      Διαγραφή
  8. egw exw agorasei duo kragion tis kate moss se mauri suskeuasia pou einai kai eimai para polu euxaristimeni. einai paaaara polu kala kai matt, oxi opws auta stin fwto sou. exw parei to 03 kai to 08 kai ta foraw kathe mera. oso gia tin murwdia pou lete, nai murizoun ta sugkekrimena alla exoun mia glukia hpia murwdia pou den me enoxlei katholou, isa isa pou mou aresei kiolas. eimai para polu ikanopoihmenh k skeftomai na ta parw k se allo xrwma gt prwti fora vrika toso matt k toso kala kargion. egw sou proteinw na dokimaseis k tin mauri suskeuasia sigoura. filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. koritsia kalispera se oles tha ithela na kanw mia erwtisi. Pou tha mporousa na vrw auta ta kragion gia na ta agorasw gia na mporwsw na ta dokimasw kai egw. Giati exw psaksei kai den exw vrei tipota. euxaristw ek twn prwterwn!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις