Summer Vacation - Hondos Center Haul

Γεια σας! Επιστρέφω και πάλι με ένα haul μερικών από τα πράγματα που αγόρασα από το Hondos Center, απαραίτητα πράγματα για τις καλοκαιρινές μου διακοπές.
Αποσμητικούλια, ένα λουλουδάτο της JSP? και ένα της Dove, που είχε δώρο και ένα από τα αγαπημένα μου body wash της Dove, δηλαδή αγαπημένη μυρωδιά, που την έχω δοκιμάσει στο γαλάκτωμα, το βλέπετε παντού τελευταία, κρέμα φιστικιού και μανόλια. Απλά υπέροχο άρωμα, αν προτιμάτε τις γλυκές μυρωδιές, μου θυμίζει κάτι από παγωτό..! Θες να το φας....
Πήρα από την Azade τη body lotion και το body spray στο καλοκαιρινό άρωμα καρύδας φυσικά. Η body lotion είναι 300ml και έχει 6,35€ αν θυμάμαι καλά και το spray 200ml και κοστίζει 6,85€

Ένα μηχανικό μολυβάκι της Essence, που το αγόρασα για να έχω σε στοκ, καθώς το ξαναπήρα και μου άρεσε πολύ, κοστίζει 1€ και κάτι.
Μια προστατευτική βάση νυχιών που την χρησιμοποιώ εδώ και καιρό από την Biolife, γύρω στα 4€ και πήρα για να δοκιμάσω και το top coat της, που λέει ότι είναι και quick dry.. We 'll see...
Το καλύτερο ασετόν που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα, από την Erre Due, ξεβάφει με ένα πέρασμα, εύκολα , χωρίς ταλαιπωρία, 2€.
Τέλος, ήθελα κάποιο προϊόν για τα μαλλιά, καθώς είναι ξανθά, βαμμένα και ειδικά τώρα με τον ήλιο θα χρειαστούν κάτι προστατευτικό και ενυδατικό. Γι' αυτό πήρα να δοκιμάσω τα καινούργια λαδάκια από την Pantene, που ήταν και ένα συν ένα, έτσι με 7€ και κάτι, πήρα δύο διαφορετικά ξηρά λάδια, το ένα με argan oil και το άλλο με βιταμίνη Ε. Ελπίζω να είναι καλά και αποτελεσματικά.
Αυτό ήταν το Hondos Center Haul μου, έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω, όπως τα λάδια της Pantene; Αν ναι, πώς σας φάνηκαν; Τι περιελάμβαναν οι δικές σας πρόσφατες αγορές;
Τα λέμε σύντομα....
                                                                 Lots of kisses, 
                                                                     Betty 

Σχόλια

  1. αυτο το αφρολουτρο τη dove δεν χορταινω να το μυριζω...εχω παρει και την κρεμα σωματος και θελω να παρω και το λαδακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με γεια! πολύ ωραία όλα!
    η καρύδα είναι το αγαπημένο μου άρωμα για το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Κι εμένα! Καρύδα=must του καλοκαιριού!

      Διαγραφή
  3. Με γεια! Η κρέμα σώματος της Dove με φιστίκι και μανόλια μυρίζει υπέροχα! Και η βάση νυχιών της Biolife μου αρέσει πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις