Golden Rose Matte Lipstick Crayon & True Matte Powder


Γεια σας ! Σήμερα, 8 Μαρτίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκες και θα ήθελα να ευχηθώ σε όλες Χρόνια Πολλά!!! 


Στο σημερινό ποστ, μετά από αρκετό καιρό ομολογώ, θα σας μιλήσω για τα πολύ γνωστά Matte Crayon Lipsticks της Golden Rose. Είναι παντού. Διαφημίστηκαν πολύ. Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότερες από εσάς θα τα έχετε δοκιμάσει και θα έχετε τουλάχιστον ένα στη συλλογή σας.
Πώς μου φάνηκαν, λοιπόν;
Τα Matte Lipstick Crayons τα έχω από τον Οκτώβριο. Τα χρησιμοποιώ αρκετό διάστημα. Ομολογώ ότι μου άρεσαν πάρα πολύ. Θέλω να τα αποκτήσω όλα. Έχω πάρει 6 αποχρώσεις και συνολικά υπάρχουν 20. Είναι semi-matte, όχι τελείως matte, σε στυλ μεγάλου μολυβιού, που χρειάζεται ξύσιμο. Είναι αρκετά μαλακά, διαρκουν πολλές ώρες και έχουν έντονη απόδoση. Αφήνουν ένα stain καθώς φεύγουν από τα χείλη. Είναι αρκετά ενυδατικά και καθόλου ξηρά. Τα βρίσκετε σε πολλά καταστήματα γύρω στα 3.50 Euro.
Παρακάτω, σας δείχνω φωτογραφία με swatches από τα δικά μου, αλλά και από τα υπόλοιπα της συλλογής.
Επίσης, δοκίμασα πρώτη φορά και πούδρα από την Golden Rose, την True Matte Pressed Powder. Είναι 13 gr και κοστίζει περίπου 4 Euro. Ισχυρίζεται η εταιρεία ότι προσφέρει μεγάλη κάλυψη. Εγώ θα έλεγα ότι είναι μια συμπαθητική πούδρα, με απαλή προς μέτρια κάλυψη. Δηλαδή δεν καλύπτει πλήρως, αν έχετε ακμή ή σημάδια. Δεν δίνει cakey, φορτωμένο αποτέλεσμα, αλλά περισσότερο είναι κατάλληλη για σετάρισμα πάνω από το foundation.
Αυτό ήταν το σημερινό post για τα προιόντα της Golden Rose, μιας αγαπημένης εταιρείας.
Τα πράγματα τα αγόρασα με δικά μου χρήματα.
Πριν κλείσω, θα ήθελα να σας πω ότι το Facebook, αποφάσισε να κλείσει το Profile του Two Girls Share, γι' αυτό αποφάσισα να ανοίξω ένα καινούργιο. Σας καλώ να γίνουμε πάλι φίλοι, για να μιλάμε και εκεί και να μαθαίνετε πρώτοι και πρώτες τα νέα του Blog. Σας περιμένω.
https://web.facebook.com/twogirlsblog
Θα τα πούμε στο επόμενο post.
Μέχρι τότε....

                                                                 Lots of kisses,
                                                                     Betty

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις